راهنمای استفاده از خدمات SoS به شرکت بیمه آرمان
همگام با گسترش و همهگیر شدن اینترت و خدمات مبتنی بر اینترنت شرکت کمک رسان ایران از سال 95 اقدام به ایجاد امکان درخواست و صدور معرفی نامه آنلاین نموده و بسیاری از مراکز درمانی از این امر استقبال و ما را در این راه یاری نمودهاند.
این مراکز میتوانند همزمان با مراجعهی افراد تحت پوشش این شرکت راسا اقدام به درخواست و یا صدور معرفی نامه نمایند.
این امر علاوه بر تسریع دریافت خدمات درمانی، در جهت حذف فکس، کاهش مصرف سرانه کاغذ در کل کشور و حفاظت از محیط زیست گامی موثر بوده است.
به منظور تامین خدمات کمک رسانی بیمه گزاران شرکت بیمه آرمان علاوه بر مزایای مندرج در بیمه نامه و در چهارچوب تعهدات آن، خدمات زیر نیز با استفاده از شبکه خدماتی کمک رسان ایران در دسترس شما قرار دارد.
خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی
با توجه به اینکه اکثر مراکز پاراکلینیکی در سرار کشور به شبکهی مرکزی و آنلاین کمک رسان ایران متصل هستند، هریک از بیمهشدگان میتوانند با مراجعه به مراکز طرف قرارداد فقط با ارائهی کارت شناسایی معتبر و دستور پزشک بدون نیاز به هماهنگی قبلی و تماس تلفنی بصورت آنی و بدون انتظار از خدمات آنلاین کمک رسان بهرهمند شوند.
در صورت تمایل به استفاده از سایر مراکز (غیر طرف قرارداد)، پس از دریافت خدمات و تسویه حساب مدارک مورد نیاز شامل: دستور پزشک، اصل صورتحساب پرداختی، اصل نتیجه و گزارش خدمات (عکس، سونوگرافی، شرح و …) را به نماینده شرکت خود ارائه دهید، هزینه مطابق با شرایط بیمهنامه در اسرع وقت تامین خواهد شد.
محدودیتهای دوره انتظار، فرانشیز و استثنائات شامل خدمات پاراکلینیکی و تشخیص نیز میباشد.
بیمارستانها و مراکز تشخیصی طرف قرارداد:
شرکت کمک رسان به منظور رفاه شما و سرعت در ارائه خدمات با صدها بیمارستان، مراکز جراحی محدود، کلینیکهای تخصصی و مراکز تشخیصی در تهران و شهرستانها طرف قرارداد است (مشاهده لیست مراکز درمانی طرف قرارداد کمک رسان). خواهشمند است در زمان نیاز به استفاده از خدمات، مراتب را تلفنی از کمک رسان استعلام فرمائید.
بستری در بیمارستان
اکثریت قریب به اتفاق بیمارستانهای طرف قرارداد کمک رسان نیز مانند مراکز پاراکلینیکی به سیستم یکپارچه و آنلاین کمک رسان ایران دسترسی دارند. جهت استفاده از خدمات بستری، بیمه شدگان میتوانند با ارائهی کارت شناسایی معتبر و دستور بستری به مرکز درمانی معرفینامه خود را در کمترین زمان و بصورت آنلاین دریافت نمایند. (مشاهده لیست مراکز درمانی طرف قرارداد کمک رسان)
در صورت بستری در بیمارستانهای خدمات SoS به شرکت بیمه آرمان غیر طرف قرارداد، پس از ترخیص و تسویه حساب، همه مدارک بیمارستانی ممهور به مهر بیمارستان و گواهی پزشک را برای کمک رسان ایران ارسال نمائید. هزینههای فوق برابر با مفاد قرارداد بیمه و تعرفه بستری و درمان در بیمارستانهای طرف قرارداد هم درجه محاسبه و تامین میگردد.
در صورت عدم درج حق الزحمه پزشکان در صورتحساب، این مبلغ بر اساس مفاد قرارداد با آن مراکز و یا مراکز هم درجه تامین میگردد.
دوره انتظار خدمات SoS به شرکت بیمه آرمان:
پوشش بیمهای شما ممکن است برای برخی از خدمات (زایمان، بیماریهای مزمن و …) دارای دوره انتظار باشد، ارائه خدمات نیز تابع همان دوره انتظار است.
فرانشیز:
پوشش بیمهای شما ممکن است در تامین هزینه های درمان و تشخیص و انتقال پزشکی دارای فرانشیز باشد. ارائه خدمات نیز تابع همان فرانشیز خواهد بود.
استثنائات:
پوشش بیمهای در خدمات SoS به شرکت بیمه آرمان شما ممکن است برای برخی شرایط و بیماریها دارای استثنائات باشد، ارائه خدمات نیز تابع همان استثنائات است.
اطلاعات تماس کمک رسان ایران
تلفن
تلفن های شبانه روزی کمک رسانی آرمان: 58371371 021
نشانی / تهران، خیابان گاندی، خیابان پانزدهم، شماره 24
اطلاعات تماس بیمه آرمان
تلفن
2856 021
نشانی
تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی جنوبی، پلاک ۴
وبسایت
www.armanins.com
خدمات SoS به شرکت بیمه آرمان